Torsdag

Har stressat på lite idag. Vaknade runt 10 tiden och skulle hinna med promenad, laga mat, städa, duscha, handla osv.. allt på samma gång som vanligt! Har iaf hunnit med nästan allt, ska snart hoppa in i duschen och sen vila lite innan nattjobb väntar!
 
Eftersom att jag är riktigt dålig på att äta grönsaker och frukter så har jag gjort perfekta matlådorna tills inatt hehe, har gjort egen pizzasallad i en låda och sen lite honungsmelon och morötter som snacks :) Var även ut på en svettig jävla promenad tidigare, så jävla skönt när man väl har kommit igång, poppa musik på högsta volym och bara gåå! Vart dock en kortare runda än vad det brukar bli men den får duga. 35 min vart det, ska även ta den rundan imorn. Perfekt runda innan man ska iväg och jobba :) pepp pepp!!
 
Var ner på stan igår med Lelle också, köpte mig en träningsdress från intersport inför vintern så man slipper svettas ihjäl med jacka och hela köret på om det inte är så faarligt kallt. JÄVLIGT skön är den. Misstänker att jag kommer bosätta mig i den haha..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda

den där var snygg den! :)

2012-08-16 @ 18:22:56
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0