Gud pissar mig i ansiktet

Alltså vilka jävla dagar dom här 2 dagarna har varit. Började igår.. skulle hämta bilen min som jag hade parkerat på stan över natten (dum som jag var).. då ser jag först att jag fått en jävla parkeringsböter och sen ser jag att nån jävla kukskalle har krossat bakrutan på bilen!! Vart så jävla less och förbannad. Inte nog med det så dog batteriet på telefonen så inte fan kunde jag ringa nån å tigga skjuts heller, så det var bara att hoppa in i bilen och skämmas skallen av mig när jag åkte hem med en trasig jävla ruta. Kändes som att jag åkte i en igloo.. Och imorsen.. Näe då sov jag över! Sen väl på jobbet så gick det bara skit. Men nu till kvällen så har det ordnat upp sig tror jag.. peppar peppar :P

Imorgon så ska jag hälsa på Elin och äntligen få träffa lilla Agaton som är nykläckt! Åååh ska bli så mysigt å gosa med bebis! Får se om han är lika rädd för mig nu som i magen haha ;) Sen på kvällen så blire Tranan med Camilla.

Och ikväll har jag & camilla provat en jävla massa sminkningar, allt från normalt till transvestit-looken haha!
Gjorde tillslut en lila sminkning som jag faktiskt vart ganska nöjd med. Tror jag kör på den imorgon när vi ska ut :) Kul med lite nytt!

Lila är snyggt! Dock är inte den här sminkningen så bra haha.. ska göra mer noga imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Jag tycker det var snyggt ja! :)

2012-02-04 @ 02:25:39
URL: http://ebrownie.blogg.se/
Postat av: malin

Gud vad himla snyggt ;D Vart har du köpt den ögonskuggan ? :)

2012-02-04 @ 15:45:26
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0