Måndag

Har varit en bra dag idag. Mamma kom över med en överraskning till att börja med, tusen tack mamma ♥. Sen drog vi ner på stan och kikade lite. Hittade mig ett par jeans som jag köpte. Första par jeans jag köpt på säkert 3 år? Hatar att handla byxor med min fläskröv :P haha. Fick även en tröja jag beställt på H&M idag. Sen ringde brorsan och sa att han fått tag på en baklucka till bilen, så snart kan jag åka i den igen! Tack Kris!! :)

Imorgon ska vi till Granbo och boka biljetter till England också, fyfan vad jag längtar! Har letat och funderat hur mycket som helst på vad jag ska ha på mig på bröllopet.. hittade tillslut en klänning som jag klickade hem. Får hoppas den duger bra :)

Klänningen som jag beställde. Tycker den är riktigt fin jag! Får hoppas den sitter bra på mig bara hehe..


Har även skaffat mig bord och stolar till köket nu, Äntligen! haha.. vart ett barbord och 2 stolar :)



Kommentarer
Postat av: Elin

ååh vilken jävla snygg! klänningen alltså :)

2012-02-29 @ 00:11:59
URL: http://ehildingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0