Puff puff

Måste blåsa av damm från bloggen haha.. har inte skrivit på över 2 veckor såg jag. Bor hos Lelleplutt över helgen eftersom båda vi jobbar i helgen. Kan lika gärna passa på och umgås för det har blivit för dåligt med det på sista tiden! När jag vaknade "imorse" vid 14-tiden så hade lelle pyst iväg och jobbat och lämnat en gullig liten anteckning till mig, haha! Snutteplutte då :)

Efter imorgon så tar mitt vikariat slut också, så då blir det till att hoppa runt igen. Jag som trivs på den där gruppen! Ska väl pallra mig iväg till resursen i veckan och skriva upp mer dagar också..

Näe men har väl inte så jävla mycket mer att skriva? Längtar tills nästa helg då jag är ledig. Blir kanske party & utgång med Camilla då, eller nått? Hoppas, är festsugen hehe.. blir inte så ofta nu för tiden :P Är väl iofs bra det också.

Jaja.. GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Jag har fan inte festat på evigheter. Torrbollarna du och jag. ;)

2012-02-26 @ 00:00:16
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0