Lördag

Blev en lugn lördag idag, vilket behövdes. Få sova ut å samla lita krafter :) Igår gick jag och Amme över till Malin & Jimmy. Där spelade vi massa olika spel, pratade, drack vin och hade riktigt mysigt! Måste absolut bli fler sånna kvällar tycker jag :) Efter 12 nångång så drog jag och Amme ner på Tre Trappor och kikade läget sen hem och sov.

Idag så har jag mest sovit. Mamma kom över en sväng och hälsade på också. Åt mat och bara va. Har kollat på en massa tv också hehe.. Spelade betapet nyss mot Amme också. Vinner ju bara hela tiden ja!

Och nu efter tolvslaget så fyller älskade bästa mamma år! Ska till granbo imorgon och gratta henne och få lite smörgåstårta ;) GRATTIS MAMMA!


Kommentarer
Postat av: Amanda

men tönt orka lägga ut printscreen!!!

2012-01-08 @ 08:23:48
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0