Mysdag

Har varit en bra dag idag! Vaknade och gjorde mig iordning sen drog jag till Elin & Mattias med datorn så hade jag och Elin lite betapet lan haha! Satt och spelade ett tag sen hämtade vi Amme från jobbet och sen till resursen, handla och sen till Elin igen där vi fortsatte spelandet! Efter ett tag vart det strömavbrott, precis när jag höll på att vinna.. :P SÅKLART. Istället började vi spela Wordfeud mot varandra..haha. Kände även bebisen sparka! Jag tror det blir en liten flicka jag ;)

Och igår så fick jag hjälp av Malin att färga utväxten min som var riktigt hemsk! Men nu så ser jag ut som en jävla albino istället. M å s t e sola snart nån dag. Tack för hjälpen iallafall!

Nu sitter jag i sängen och är dödstrött. Ska väl bara kika tv och ta det lugnt. Imorn blir det kvällsjobb, sen dag på fredag sen är jag ledig helgen.. ska bli skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0