Nyårslista!

Innan jag somnar så tänkte jag göra en sån här jävla lista dårå, tidsfördriv ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Bott själv, utan systeryster.



Har du några nyårslöften?
- Är väl det gamla vanliga att gå ner i vikt, men sen så ska jag knäppa mer bilder, resa, och ja.. jag vettefan mer!



Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Jajemen! Och nu i Januari blir min bästa Elin mamma! :)

 


Vilka länder besökte du?
- Inget, om man inte räknar med Finland när vi åkte kryssning då? haha

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Snusat & Sovit haha..

 


Bästa minnet från 2011?
- Hmm.. lite svårt, har många bra minnen.

 

 

Bästa köpet?
- Ingen aning faktiskt? Får bli mobiltelefonen då!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra, snus och mat.



Gjorde någonting dig riktigt glad?
- När jag fick lägenheten, När jag fick reda på att Elin skulle bli mamma & att Camilla flyttade närmare :)



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Samma lika skulle jag gissa på.



Favoritprogram på TV?
- Vet fan inte!


Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?
- hmmm... mer tid för vänner, kärlek och pengar? haha


Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Att åka till England och gå på kusinens bröllop i April ser jag framemot sjukt mycket! Sen finns det mer saker jag ser framemot också såklart :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Naaaaaaaaaaaaaaaw! <3

2012-01-01 @ 15:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0