Onsdag

Har sovit som en jävla stock inatt. Har även drömt helt sjuka saker haha. Drömde om mördar-servetter.. servetter med propellrar på. Och Att E-type flög i helikopter och skulle spela in en musikvideo men höll på att störta i Grand Canyon. Och att Krusty the Clown (från The Simpsons) jagade mig och skulle se mig död på ett jävla skepp :) Var tvungen att fnittra lite när jag vaknade efter att ha drömt allt det här haha..

 

Ska strax åka och hämta Amme & Magnus och umgås lite, sen vet jag inte riktigt vad det blir. Behöver ta en dusch iallafall, sen blir det väl bara film och ta det lugnt ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Du'ä'cp!

2012-01-11 @ 21:27:56
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0