Peppar peppar

Idag så fick jag vara på Hamrelund 5:0 och jobba 7-16, gick hur bra som helst och roligt gäng var det :) Vi var 5 st som jobbade eftersom att det har gått/går magsjuka där.. det var ju mindre kul. Fick duscha 3 gånger.. utan schampo och balsam så fick ta jävla duschcreme.. sög ju en aning och nu ser håret ut som en risboll kan jag lova.

Och andra gången jag duschade så glömde jag såklart handduken och märker det inte förens jag har duschat klart och inte en människa i närheten som kunde langa över en till mig med tanke på att jag var i källarjäveln :) Fick smyga ut som en jävla nakenfis i korridoren och springa som en blixt utifall nån skulle komma :P haha! Skulle inte ha varit en vacker syn inte :)

Hoppas då att jag INTE får magsjuka, men med min tur så.. suger åt mig som en jävla svamp av alla jävla sjukdomar jag..

Nu ska jag kolla på Spårlöst som äntligen har börjat igen. Älskar det programmet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0