Tisdag

Har försökt att gjort det lite mer hemtrevligt i min lilla lya nu på mina lediga dagar. Igår så köpte jag mig en svart liten hyllgrej med 3 lådor i på Jysk och idag köpte jag en tavla som var jävligt behövligt. Nöjd vart jag iallafall :) Nu har jag iallafall en lampa i hallen så man ser vart fan man ställer av sig skorna haha.. lite kassa bilder men det får duga.



Har även haft sovsällskap av Lelle natten som var. Babblade och skrattade som vanligt :) Jag hade tydligen pratat i sömnen inatt också, lite roligt eftersom att vi pratade om det innan vi la oss haha. Jag hade sagt: Jag har sett en människa! sen blev jag tyst..

Och idag var vi ner på stan och shoppade lite :)

Just nu ligger jag i sängen och är helt utslagen.. kollar på The Simpsons och ska väl snart sova.. är sjukt trött efter jobbhelgen. Skulle behövt laga matlåda också men det orkar jag fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0