Tisdag

Herregud vilken tur att dom inte ringde om jobb igår säger jag bara. Somnade kl 9 på morgonen och sov till 18.30 haha! Så jävla illa.. men lyckades somna lite tidigare inatt iallafall.. hon vart väl strax efter 3 nått inatt och vaknade för en timme sen typ. Så inte så mycket sömn men det ska väl gå.

ska strax hoppa in i duschen och ta det lite lugnt innan jobbet.. börjar 15.45 så har tid på mig hehe. Slutar 21.30 och då blir det väl raka vägen hem och försöka sova igen då.. hoppas jag lyckas vänta tillbaks något!

Får se om min jävla biljävel vill starta idag då för det ville den inte igår inte!! Hatar min biljävel, skulle kunna rulla ner den för ett jävla stup och kasta ner bombhelveten på den. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0