Fredag all day long.

Har varit en ganska effektiv dag, till en början iallafall hehe. Älskade lilla Lellut sov här inatt, hade lika kul som alltid, haha! Spelade en jävla massa Draw Something tills klockan vart typ 02.00? klev upp vid 9 och höll på att avlida av trötthet. Bänkade mig på soffan direkt heh. Men sen drog vi ner på stan och kikade och lunchade. Köpte mig ett nytt nagellack, typ mintgrön eller vad det heter? säger gräddgrön jag, med lite metallic i. Riktigt somrigt och fräscht! :)

Nagellacket är lite, liite mörkare i verkligheten.

(Lägger upp mycket mer bilder på instagram än här eller Facebook, alexandramarisia heter jag där om ni vill följa!)



Sen åkte Lelle iväg till sin loverboy så då ringde jag hälsocentralen i Kilafors och fick en tid. Skulle kolla upp varför jag är så sjukligt trött hela tiden och en klump i halsen som jag haft i mer än en vecka.. Fick en ganska ignorant doktor som inte lyssnade ett skit på vad jag sa, avbröt, kollade inte ens i halsen och viftade bort allt som att jag skulle ha hittat på alla symtom? Kände mig dum som ens åkt dit. Men det är just därför jag hatar sjukhus och hälsocentraler, ingen tar en på allvar, någonsin. Men skulle få ta blodprover på måndag i bollnäs iallafall.. Nån anledning måste det ju finnas till varför jag är trött hela tiden dygnena runt??

Jaja, trevlig helg på er, själv ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0