Hudiksvall

Var till glada hudik idag med Lelle, Magnus & Amanda. Helt jävla fucking otroligt att min bil klarade den sträckan haha! Men inte helt felfritt dock.. strax innan söderhamn så var det en lampa som började blinka och låta (som vanligt), men det löste sig. Var inte där så värst länge, gick ju fort att hitta kostymen åt herr Edling :) Jag hittade en kavaj som jag ska ha på bröllopet tänkte jag.. Fyfan vad jag har blivit dålig med pengar haha. Nästa löning så gäller det att spara spara. Men kavajen va fin så!!


Och med uppvikta ärmar så blir det finfint till klänningen jag ska ha :)

Och på söndag fyller fasters lilla Teo hela 4 år!! Vart fan tar tiden vägen? Köpte iallafall paket till han idag så hoppas han blir nöjd :)


Kommentarer
Postat av: amanda

den där va snygg däHn!!!!

2012-03-25 @ 09:47:57
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0