Onsdag

Idag så åkte jag & mamma till Söderhamn en sväng och kikade. Hittade faktiskt en tröja & ett par jeansleggings som jag vart nöjd med. Käkade lite lunch där och strosade runt lite, riktigt trevligt. Härligt väder var det också :) Sen när jag kom hem så var det bara att byta om och åka till Elin för att hälsa på. Lilla Agis växer ju så det knakar! Nu har jag precis kommit hem och ska peta i mig något att äta och knalla vidare till Malin och hälsa på där. Får passa på medans man äntligen har lite ledigt, blir ju inte så ofta annars :/

Hade även besök av Hannabanana igår. Kom hit och drack kaffe och babblade :) Sen åkte jag till Magnus & Amme och började kolla på en film, men den var så jävla lång å vi skulle fortsätta kolla på den nån dag :P

Deeeet är väl vad jag har haft för mig det! Imorgon ska jag ha en riktig slappardag och sova ut och bara vara. Är även ledig i helgen så får se vad som hittas på. Är lite sugen på utgång men verkar inte som att nån annan är det så får siii vad som sker.

NÖJD nu Camilla Carlsson? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0