Skön sommar!

Idag fick jag reda på vart jag ska jobba i sommar, och jag klagar verkligen inte! Fick natt på Hamrelund, passar utmärkt till en nattuggla som mig ;) Slippa kliva upp 6 på mornarna, hur jävla skönt? Och att vara vaken till 7-8 på morgonen är inga problem! Nu håller jag tummarna på att syrran också får på samma ställe, eller åtminstonde natt!

Jobbade 7-16 idag och efter jobbet så drog jag och hämtade Amme och sen hem hit och duschade och greja, den var jävligt behövlig måste jag säga haha. Sen åkte vi till Freluga och hälsade på, kom nyss hem. Fick pussa lite på Teo också :) Han skrämde skiten ur oss alla där ett tag. Han hade klättrat upp på köksbänken och sen helt plötsligt hör vi en feeet jävla smäll. Då har teo ramlat med huvudet först. Fick en hjärtklappning där ett tag tror jag, trodde först han vart medvetslös, men det lät jävligt mycket värre än vad det var, fasters gofis! ♥

Nu ligger jag i sängen och kollar på tv, ska strax sova så jag orkar med sista jobbpasset för denna vecka.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0