Sovarsjuka

Jag måste helt jävla seriöst lida av någon sort av Narkolepsi! Eller iallafall någon sort av sovarsjuka.. börjar bli pinsamt nu. Som idag tex.. Hade delad tur. först jobb 7-11 åker hem och somnar typ direkt, tänkte vila 1 timme, var inte alls trött egentligen.. somnar.. och då var det meningen att jag skulle kliva upp vid 12-13 tiden och sen åka iväg och börja jobba 15.45 igen, men näe tro på fan att jag lyckas sova över!! Efter att ha vilat i 5 jävla timmar och sover över.. vad i helvete. Hör inte ens mitt jävla larm :( Och vet då fan inte hur många gånger resursen har fått ringa och väcka mig på morgonen, tror dom börjar bli lite less, haha. Men jag vet inte vad jag ska ta mig till! Och trött hela tiden dygnena runt är jag..

Aja till lite mer roligare saker. Igår skulle jag passa lilla älsklings Teo mellan 16-19. Och det var då inte igår det var bara jag och han inte! Vi gick ut i skogen och lekte lite på lekplatsen sen gick vi och letade en skatt, kan ju påpeka att det enda vi hittade var pinnar :P Sen kollade vi på Bamse i trollskogen och en till Bamsefilm och hade lite fredagsmys sådär på en torsdagkväll. Hade så trevligt med lillpluppen!





Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Jag är också konstant trött hela tiden...

2012-03-17 @ 00:19:27
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0