Tisdag

Jobbat 7-11 idag, fjuttpass haha! Har varit sjukt seg idag, och har börjat må illa nu på kvällskvisten så hoppas för guds skull att det inte är magsjuka på g!! Ont i halsen och snorig är man också.. typiskt. Har en delad tur imorgon sen är jag ledig 2 dagar iallafall :) Klart med ledighet inför England också, nu är det bara att boka tåg till och från Arlanda kvar.. iih vad jag längtar!

I söndags så var vi och grattade lilla söta Linus som fyller 1 år idag! Gud vad tiden går fort. Känns som igår Malin födde han :) Sötnosen! Fick en låda med lego från mig, Amanda & Magnus! Träffade även Jenny, Nicklas & Carro som var där med deras små barn :) Tusen tack Malin & Jimmy för den riktigt goda tårtan & all fika!



Fick världens sötaste bild på födelsedagsbarnet också.. hur söt får man bli?! :D

I lördagskväll så hade jag så jävla tråkigt så jag bestämde mig för att klippa lugg, vilket jag såklart ångrar idag. Det gör jag alltid haha.. Men ja, jag får vänja mig ett tag tills det växer ut!



Håller just nu på att kokar potatis för världens bästa mamma skulle komma över med lite köttfärslimpa som hon gjort.. och den är svinigt god! Älskar mammas köttfärslimpa! Såfort det har kokat klart så ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att bli piggare, för senare så blir det kanske en promenad med Lelle? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0