Helveteshelg

Kan man kalla denna ja.. kokhett ute och jag har en mördarjobbarhelg. Jobbade 13-21 idag och imorgon har jag delad tur.. (7-21) och söndag 7-15. Men jag ska väl inte klaga. Fick iallafall förlängt på vikariatet till den 10e så det är jag glad för :)

Kan inte sova som vanligt när jag har jobbat kväll. Tar typ en halv dag för mig att varva ner. så nu har jag laddat ner instagram. Fattar mig inte på skiten men har det, det har jag. alexandramarisia för den som vill följa. Har dock inte laddat upp nån bild än, haha. Ni får gärna hojta till om ni också har så har jag nån att följa också ;)


Kommentarer
Postat av: Elin Brunlof

Jag har! elinbrunlof heter jag :)

2012-05-27 @ 10:30:36
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0