Maj

Ja det har hunnit blivit en ny månad sen jag bloggade sist haha.. har inte orkat att skriva nått. Vad har hänt sen sist jag skrev då? joooni, det ska jag tala om. Har premiärgrillat och svingott var det. Har även hunnit träffa Sara och hennes lilla Adam igår vilket verkligen var på tiden! Så kul att träffa dom! Och Adam har växt på fort och han är ett riktigt litet charmtroll måste jag säga! Fick världens bamsekram igår när jag skulle åka, gjorde verkligen min dag det :)

Mer då? Har jobbat som vanligt, och även varit till Gävle en sväng, ska även dit imorgon med Helena B & Amme, blir trevligt det! Synd att jag är fattig som en uteliggare typ, men blir kul att umgås lite och komma bort.

Har även hunnit med att träna en del. Fick gymkortet förra torsdagen tror jag det va? Sen dess så har det sett ut såhär:

Fredag: Simninng ca 1h.
Lördag: vilodag
Söndag:vilodag
Måndag: Promenad 1h
Tisdag: Zumba 1h
Onsdag: Promenad 1h
Torsdag: vilodag
Fredag (idag): Gym 1h

Hanna ringde imorse och väckte mig, vi hade bestämt att gymma imorse! Var jävligt kämpigt att kliva upp kl 07.30 på en ledig dag för mig som inte är van med det haha, men var riktigt skönt att gymma, med trevligt sällskap dessutom, och sen hem och slänga sig i duschen. Nu ligger jag i sängen och ska vila en stund!
Har även bokat in ett pass Spinning med Helena på söndag.. kommer ju att avlida känns det som. Har aldrig varit på det och börjar med en timme. Får se om jag klarar det! Blir kul att prova nått nytt :)

Jaa det var väl en liten uppdatering det..

Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Ååååh, simma med mig på tisdag? :)

2012-05-18 @ 16:09:05
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0