Morsdag

Har jobbat 7-15 idag och nu är äntligen jobbarhelgen över!! Är ledig imorgon sen jobbar jag 4 dagar igen.. Har varit snuskigt varmt idag. Efter jobbet så åkte jag hem en stund och vilade..

Drömde att Kris sögs upp i en tornado och blev träffad av blixten så att han krympte som fan (såg ut som en polly pocket om nån minns dom?) Sen ramlade han ner från himlen och då var han helt plötsligt ett halsband.. han levde och var liten som fan och var ett halsband. Det första ha sa när han ramlade ner var att han mådde dåligt, så då fick jag panik och hängde han runt halsen och sprang till sjukhuset för att dom skulle förstora han med strålning, men det ville dom inte för att en hemlös hade snott mitt körkort så jag kunde inte legitimera han. Sen vaknade jag.. What the fuck liksom? haha..

Aja, åkte sen och hämtade syster och Magnus som varit i Stockholm på Ozzy.. är ju inte lite avis!! Fick typ världens snyggaste jetset klocka av Amanda, och en mini väckarklocka av Magnus, TACK SÅ MYCKET! :) ♥ Lite ironiskt att jag fick 2 klockor med tanke på att jag sov över imorse haha. Sen åkte vi till Granberg och firade mamma på morsdag med lite grillat på deras nya inglasade balkong. Det var min dag de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0