Utgång

Igår vart det en liten utgång med bästa Malin! var hemma hos henne & Jimmy först och pratade och drack lite, sen vandrade ner mot stan runt 22 tiden och drog på Tranan. Sjukt lite folk men vi hade kul ändå vi! Några tequila hit å dit vart det, så vart fan full jag! Tog oss 1 timme att gå hem, haha! Tack så mycket för igår Malin! :)

Var mindre kul att dra på spinningen idag kl 15 kan jag ju tala om. Har aldrig varit på det förr och fyfanihelvete vad jobbigt det var, haha! trodde jag skulle spy där ett tag och mina ben gjorde så jävla ont, lika som röven. Stenhårda sadlar. Måste träna upp kondisen lite innan jag går på det igen tror jag ;)

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och glo film. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0