Fredag

Vet fan inte vad som hände med mig imorse, men vaknade klockan 6 och var pigg (!!!) klev upp och städade tills klockan vart 12 haha, plus att jag städade garderoben i nästan 2 timmar igår, fyfan. Fattar inte hur fan det kan ta så lång tid att städa en liten jävla etta? Tyckte ändå jag hade bra tempo. Men nu jävlar äre rent iallafall! Julstjärna & Ljusstake åkte upp också, lite tidigt men vad gör det :)
 
Den här lilla jävla garderoben.. tog nästan 2 jävla timmar att städa??
 
Mamma kom över med julstjärnan och lite frukost. Skinka och julmust! satt jävligt fint det efter all städning! Och mamma som inte kunde prata haha, stackarn! Tack för frukosten ♥
 
Har iallafall tagit mig en behövlig dusch och försökt mig på en ny frilla. Har bestämt att jag ska försöka prova någon ny frilla 1 gång i veckan iallafall.. kan ju fan inte en enda frisyr! Har ju jämt utsläppt bara eller en boll på skallen.

Denna vart det idag iallafall.. vart ganska nöjd faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0