Måndag

Ojdå var ett tag sen jag kluddade här inne ser jag.. orkar fan inte haha! Men det har väl inte hänt så jääävla mycket heller skulle jag vilja påstå. Får väl försöka med ett inlägg då..
 
Angående vikten så står den still.. har dock inte gått upp ett gram heller.. är fortfarande på -6,5 kg så det är ju.. bra. Har börjat gymma och simma nu så ska väl börja gå neråt snart igen. Ska klämma in promenader emellan också. Måste inse att även fast jag har och får svackor så måste jag fortsätta.. keep on working!
 
Var ut och kikade nykter igår, har blivit lite väl mycket dom 2 senaste gångerna jag varit ut haha.. minnet sviker mig oerhört när jag får i mig alkoholhaltiga drycker måste jag säga.. Sist (halloween) så lyckades jag ju faktiskt misshandla mig själv och mobilen på egen hand. Var påväg hem antar jag, och vaknar upp med skrapsår på knä och kind, svullen fot, leriga kläder, löv i sängen, sprucken mobilskärm och bortsupen plånbok som dock hittades i en lövhög på stan efter en 2 timmar lång promenad kl 9 på morgonen med Malin! Så jaa.. det var jävligt skönt att faktiskt komma ihåg vilka man träffade och pratade med för en gångs skull, haha!  Riktigt trevligt vare! Var först på en förfest, sen på Cielo och sist in på Tranan en sväng!
 
Tidigare ikväll så var jag och systeryster på bio också, nya och sista Twilight. Och även fast jag inte riktigt har fastnat för dom där filmerna så var den bra! Fick lite egentid med syster som snart ska kläcka också, alltid lika trevligt dä! :) ♥
 
Näe fyfan nu måste jag försöka sova. Delad "tur" väntar imorgon och en ny jobbvecka och jobbhelg.. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0