Appar

Har en app som heter Sleeptalkrecorder som spelar in när man pratar i sömnen, så jävla bra! Så fort den börjar höra ljud så startar den inspelningen så den inte står och spelar in hela natten. Jävligt kul haha! 
 
Här kan ni höra mina inspelningar:
http://www.sleeptalkrecorder.com/user/axelandrag&clip=ahFzbGVlcHRhbGtyZWNvcmRlcnIXCxIEVXNlchjpnbwBDAsSBENsaXAYAgw#.UGuB0VUq1TM.facebook
 
 
 
Sen har jag laddat ner en som heter Zombies, Run! Man pluppar i hörlurar i telefonen, drar ut och ska springa och knäpper på appen så blir man jagad av Zombies typ, har inte hunnit prova riktigt än. Men då kommer det upp en karta vart man är och målet är att springa ifrån alla jävla zombies :) Rolig träning kan jag tänka mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0