Långhelg!

Kl 14 idag fick jag helg, ända fram tills måndag kl 15.45.. så skönt!! Hinner med många promenader i helgen med andra ord :)
 
Eftersom att jag inte vägde mig i söndags så smygvägde jag mig för en liten stund sen, otålig som jag är haha.. visade minus på vågen även fast jag har ätit inte för så längesen! Brukar ju annars ALLTID väga mig på morgonen när man inte hunnit ätit nått.. Men väntar tills söndag eller måndag med att skriva här, utifall det blir lite mer ;) hehe.. pepp pepp! Sålänge det visar minus på vågen så blir jag nöjd.. även om det bara kanske är tex 0.2 kg.. minus är alltid minus :) Det får fan ta den tid det tar.. om man tänker på hur jävla många år det har tagit för mig att bli såhär stor så måste det faktiskt få ta tid att få bort skiten också, går ju inte på en ögonblink precis!
 
Var även som sagt till hälsocentralen igår och tog blodprov, läre även ringa till öron mott. för att tjata till mig en tid. Skulle få en kallelse inom 56 dagar från och med 8 juni.. är ju nån månad sen nu det! Segsnören..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0