Ledig

Idag är jag ledig och det behövdes kan jag tala om. Har inte sovit många timmar alls på 4 dagar och har inte kunnat sova riktigt inatt heller.. känner mig slut som människa! :P usch..
 
Har äntligen köpt ny tv också! eller ny och ny, mamma och pappas gamla som dom hade på granberg. Gammal är den väl inte heller haha, typ 6 månader? Men nu slipper jag tjock tvn som jag lånat av Kris & Helena iallafall :) Skönt med lite plattare! Nu är det bara ny tv bänk som saknas så blir det nog bra här hemma.
 
Lagade nyss lite lunch också, och jävlar va gott det vart! Lagade ugnstekt lax med creme freiche (stavning?) med smak av tomat och basilika och en liten klick vanlig creme freiche och en jävligt god sallad till med lite italiensk dressing på.. MUMS :) Glömde bort att knäppa bild men det är väl inte så noga...
 
har även hunnit med 3 promenader, ska ta en ikväll också. Var inte så duktig med kosten i början på veckan då min bakfylla höll i sig några dagar haha, men nu äre back on track som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0