Back to normal..

Jaha nu har det börjats igen med att jag tvärdäckar efter jobbet och sover som en jävla björn. Vaknade nyss av att mamma knackade på dörren och frågade om jag levde haha.. hon hade tydligen ringt några gånger :) Men i början av oktober så hoppas jag innerligt att jag får kallelse från sjukhuset, orkar inte med det här snart. När jag jobbade natt gick det hur bra som helst.. men vafan jag läre väl ska kunna klara av att jobba dagar utan problem också?
 
Aja, ska väl fixa nått att käka snart och hoppa in i duschen och se om man lyckas somna inatt eller inte, annars får jag väl ta en promenad även om det inte hjälper halsen så mycket. Har sån förbannad jävla rethosta nu så det är inte sant. Har hostat sönder halsen så det känns som att någon har rivit med rivjärn i halsen. Nu blev det en massa gnäll här!! :P

Camilla är iallafall här över helgen, så ska åka till Segersta imorgon med henne och Camilla och ha en dag som förr i tiden, sitta under bron och bara glida runt. Blir hur mysigt som hellst det ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0