Måndag

Då var jobbhelgen slut också, har gått riktigt bra faktiskt! Men var slut som fan igår haha, däckade efter jobbet som vanligt.. På kvällen så åkte jag och kikade på syrran och Magnus hus och kikade på det dom har gjort om, blir nog riktigt bra när det blir klart! Blir ju sugen på att skaffa hus själv ju :) Efter det så tog vi en liten promenad i det sköna vädret.
 
Veckan som varit så har det blivit några promenader iallafall, inte riktigt så många och långa som jag önskat men det får duga.
Sön: Promenad 40 min
Mån: Promenad 30 min
Tis: Promenad 40 min
Ons: Promenad 65 min
Tor: Vila
Fre: Vila
Lör: Vila
Sön (igår): Promenad 35 min
 
Och sen jag började för 2 veckor sen så har vågen visat -3 kg! Sakta men säkert :)
vecka 1: -1,7 Kg
vecka 2: -1,3 Kg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0