Onsdag

Ledig dag idag, och jag sov till kl 14 tror jag? eller strax före, kommer inte ihåg. Började med att diska och städa ihop lite, sen kom Teo hit och umgick med mig ett tag :) Pluppen.. Kollade på film och hjälpte mig att färga håret haha. Sen kom Amanda & Magnus hit och umgicks lite, och tillsist så kom Mike hit och umgicks lite han med innan dom åkte hem allihop!
 
Dagens lunch vart stekt korv med bladspenat och gurka haha. Låter kanske inte så jävla gott, men det var det!! Och en klick dressing till då. Ikväll så blir det en långpromenad med Lelle & Brunlöf som jag inte träffat på år och dar känns det som. I vintras tror jag det var sist? Så det ska bli kul!
 
Eftersom att jag bestämde mig för nån dag sen att jag ska vägas varje söndag, så tänkte jag även skriva varje söndag typ som en resumé eller vad det heter, över veckan som varit med promenader och sånt, så slipper jag skriva varje dag om det!
 
Måste även boka klipptid som jag aldrig tar tag i, håret är bra slitet och långt nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0