Onsdag

Och fortfarande förkyld med feber och skit.. men det börjar bli bättre tror jag. Så ska man jobba imorgon och på fredag. Men får ta och kurera mig riktigt i helgen istället då jag är ledig. Börjar få promenadabstinens också haha, har ju kommit in i det där nu.
 
Har iallafall varit ner på stan med älskade mamma idag. Och jag har äntligen köpt mig en ny telefon!! Vart en Samsung Galaxy s3 och riktigt nöjd är jag :) Får hoppas den håller några år, den är ju inte billig precis hehe.
Efter det så fikade jag & mamma på Roys och bara umgicks, riktigt mysigt :)
 
Den här vart det iallafall!
 

Köpte även ett fint fodral till som jag fick som en liten present av mamma! En röd.. har ingen bild på den just nu, den finns på gamla telefonen, men på instagram finns den med :) Tusen tack för idag mamma! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja visst är den telefonen helt underbar?! Och snygg också! Den är ju helt klart värd pengarna :)

2012-09-05 @ 20:38:51
URL: http://saranorell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0