Rolig helg!

har haft en riktigt bra helg faktiskt! Vart utgång och Tranan igår, och måste säga att det var den roligaste utgången på lääänge! Var inte alls mycket folk ute, men roligt folk. Dansade även Gangnam Style på Tranan och förfesten.. ångest! haha.. ääh. Har en hel del minnesluckor!
 
Denna vecka har väl gått helt okej om man bortser från utgången igår då, när det gäller kosten. Har blivit några promenader också.
 
Söndag: 35 min promenad
Måndag: 65 min promenad
Tisdag: 35 min promenad
Onsdag: 50 min promenad
Torsdag: vila
Fredag: 60 min promenad
Lördag: vila
Söndag: vila
 
Totalt så har jag gått ner -4 kg sen jag började :) Måste öka tempot lite på promenaderna känner jag!

Vecka 3: - 1,0
Vecka 2: -1,3
Vecka 1: -1,7
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0