September!

Shit vad tiden går fort.. Hösten är här och jag älskar det! Kunna tända ljus på kvällarna, lyssna på regnet, ta på sig mysiga koftor och kläder och bara mysa framför en film :)
 
I fredags så åkte jag som sagt till Orsa och hälsade på Camilla! Var riktigt trevligt tycker jag, När jag kom fram så la vi oss båda och vilade haha, sen tog vi en promenad runt orsa och kikade runt, och på kvällen så öppnade vi några cider och drack och träffade lite folk. I lördags så var vi och kollade på en massa killar som hoppade, solade uppe på ett tak och hade det allmänt trevligt. På kvällen vart det en jävla fylla haha! Sen igår vart det buss hem. Tack Milla för den här helgen! ♥
 
Har ju inte varit en sån lchf vänlig helg precis, men har kört igång igen idag och tänker ta det lugnt med alkoholen ett tag känner jag. Koncentrera mig på det här nu :) Hade gått ner 1,7 kg förra veckan, så borde klara det bra den här veckan också! Ska hoppa in i duschen snart sen ska jag iväg och handla lite och hämta upp syrran som kommer hit med deras katter och umgås lite. Ikväll blir det en långpromenad iallafall! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv fina du!! Love ya!

2012-09-04 @ 23:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0