Tvättdag

Har tvättat nästan allt jag äger idag, och det är en jävla tur att det finns många maskiner i tvättstugan så man slipper ladda om. Skönt att allt är rent nu iallafall, nu klarar man sig några veckor igen. Men.. när det var 10 min kvar av tvätt tiden och ska hämta allt så upptäcker jag att knappt nånting är torrt.. skitkul när det är 10 min kvar liksom. Så nu hänger det kläder och handdukar precis överallt i lägenheten haha. Skulle ha städat lite men ingen idé när det hänger kläder överallt..
 
Ny vecka imorgon också! Ska försöka klämma in så många promenader jag kan denna vecka, för att kompensera lite hehe.. Men kan bli lite svårt då jag är ledig enbart onsdag.
 
 
Har provat och lekt lite med mobilkameran också, är sjukt nöjd med telefonen hittills!
Blir sjukt bra bilder måste jag säga.. i inlägget under så knäppte jag bild vid kraftverket i Segersta och en på Håkan, dom vart ju bra tycker jag :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Åååååh, jag vill ta en promenad med dig! Vad sägs om just onsdag? :)

Svar: Ja men absolut! Ska vi ta den på kvällen nångång? Har lite att göra på dagen då :) Kan du inte ringa eller smsa mig när det närmar sig onsdag? Har ny telefon och tror inte jag har ditt nummer!
Alexandra

2012-09-09 @ 23:21:38
URL: http://ebrownie.blogg.se/
Postat av: amanda

fina bilder :) som fan! men knäpp en ny så att hela huvet är med så man ser ditt långa hår också! perfekt profilbild då ju! skitsnygg!

2012-09-10 @ 19:38:26
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

hetget :)

2012-09-12 @ 22:45:24
URL: http://ehildingsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0