Wiho!

Är hemma en liten snabbis nu innan jag ska iväg igen. Men vägde mig imorse iallafall, fast jag egentligen inte ska men kunde inte hålla mig. Ville se om jag gått upp nått denna vecka med tanke på att jag bara legat hemma i soffan sjuk. Vågen visade -1,7 kg sen i måndags! Det trodde jag då inte :) Bara att fortsätta såhär nu då! Men denna vecka ska jag klämma in en massa promenader.
 
Var iväg till Segersta idag med Camilla & Amanda. Satte oss vid Landabanan och fikade och pratade lite. Men det började blåsa så jävligt så då åkte vi vidare till Segersta skola där vi gått och kollade runt lite, fick en nostalgitripp! Skulle vara så kul att hälsa på där någon dag :) Efter det så drog vi till kraftverket och kikade, sen åkte vi och åt och nu är jag hemma.
 
 
Riktigt fint är det i Segersta!
 

Sen har vi lilla dryga söta Håkan som alltid ska ligga såhär som ett jävla plåster på mig när jag är och hälsar på haha, går knappt att bli av med han! Goshögen da :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0